Brabus Rocket 900 | Mercedes Brabus 900 | Cena, Specyfikacje

Brabus Rocket 900 | Mercedes Brabus 900 | Cena, Specyfikacje
Autor Adam Pawlak
Adam Pawlak28.12.2023 | 7 min.

Brabus Rocket 900 to najmocniejsza odmiana Mercedesa AMG GT 63 S 4-Door Coupe, stworzona przez niemiecką firmę tuningową Brabus. Ten supersamochód rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi aż 330 km/h. Dzięki modyfikacjom Brabusa, 4-litrowy silnik V8 biturbo generuje 900 KM mocy i 1250 Nm momentu obrotowego.

Kluczowe wnioski:
  • Brabus Rocket 900 to najmocniejsza odmiana Mercedesa AMG GT 63 S Coupe z silnikiem 4.0 V8 biturbo o mocy 900 KM.
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi zaledwie 2,8 sekundy, a prędkość maksymalna 330 km/h.
  • Modyfikacje Brabusa obejmują m.in. zmiany w układzie wydechowym, turbosprężarkach i module sterującym silnika.
  • Luksusowe wyposażenie wnętrza obejmuje m.in. skórzaną tapicerkę z kontrastowymi przeszyciami.
  • Cena modelu Brabus Rocket 900 zaczyna się od około 1,5 miliona złotych.

Brabus Rocket 900 - najmocniejszy Mercedes

Brabus Rocket 900 to obecnie najmocniejsza odmiana Mercedesa AMG GT 63 S 4-Door Coupe. Ten supersamochód powstał dzięki modyfikacjom wnętrza i układu napędowego przeprowadzonym przez firmę Brabus - niemieckiego specjalistę tuningowania aut.

Sercem Rocketa 900 jest silnik 4.0 V8 biturbo o mocy zwiększonej z 639 KM do 900 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 1250 Nm. Taki potencjał pozwala na osiąganie przyspieszenia 0-100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.

Dla porównania standardowy Mercedes-AMG GT 63 S Coupe rozpędza się do setki w 3,2 s i ma ograniczenie prędkości na poziomie 315 km/h. Widzimy więc, że modyfikacje Brabusa dają zauważalny wzrost osiągów.

Zmiany w układzie wydechowym i silniku

Aby osiągnąć tak imponujące parametry, inżynierowie Brabusa nie poprzestali jedynie na zwiększeniu ciśnienia doładowania. Wprowadzili szereg modyfikacji obejmujących układ wydechowy, turbosprężarki, moduł sterujący jednostką napędową i wiele innych komponentów.

Nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z większymi końcówkami znacząco poprawia "oddech" silnika. Zmodyfikowane turbosprężarki i intercoolery gwarantują optymalne warunki pracy jednostki napędowej.

Układ napędowy Brabus Rocket 900

Sercem Mercedesa Brabus Rocket 900 jest silnik V8 4.0 biturbo, poddany gruntownej modyfikacji przez inżynierów Brabusa.

Standardowa jednostka napędowa AMG GT 63 S generuje 639 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Dzięki tuningowi Brabusa moc wzrosła do 900 KM, a maksymalny moment obrotowy do 1250 Nm.

Oznacza to aż 261 dodatkowych koni mechanicznych i 350 Nm więcej w porównaniu do standardowej wersji. To pozwoliło skrócić czas sprintu 0-100 km/h do zaledwie 2,8 sekundy.

Modyfikacje mechaniczne silnika

Aby osiągnąć tak imponujący wzrost osiągów, Brabus wprowadził szereg modyfikacji mechanicznych silnika:

  • Nowe turbosprężarki i chłodnice powietrza doładowującego (intercoolery)
  • Zmieniony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z większymi końcówkami rur wydechowych
  • Nowy moduł sterujący pracą jednostki napędowej
  • Wzmocnione elementy układu paliwowego i smarowania

Te zabiegi pozwoliły bezproblemowo znieść ogromne obciążenia generowane przez silnik o mocy 900 KM.

Czytaj więcej: Wprowadzenie do Spring Boot - szybki start w 30 minut

Wyposażenie wnętrza Rocket 900

We wnętrzu Brabus Rocket 900 dominują luksusowe materiały najwyższej jakości. Fotele pokryto miękką skórą Nappa z kontrastowymi przeszyciami. Deska rozdzielcza i panele drzwi otrzymały wykończenie z Alcantary.

Kierowca ma do dyspozycji sportową, wielofunkcyjną kierownicę pokrytą skórą i Alcantarą z czerwonymi przeszyciami. Wszystkie elementy wykończeniowe wykonano z włókna węglowego.

Brabus dodał liczne detale stylistyczne we wnętrzu, takie jak czerwone wstawki na desce rozdzielczej, dywanikach i panelach drzwiowych. Całość sprawia wrażenie luksusowego i sportowego zarazem.

System multimedialny z oprogramowaniem Brabus

Samochód wyposażono w system multimedialny COMAND Online z dwoma dużymi wyświetlaczami 12,3 cala. Oprogramowanie zostało zmodyfikowane przez Brabusa - pojawiły się unikalne animacje startowe, własne tarcze zegarów i dodatkowe funkcje.

Brabus Rocket 900 to samochód łączący osiągi supersamochodu z najwyższej klasy luksusowym wykończeniem.

Osiągi Brabusa Rocket 900

Brabus Rocket 900 | Mercedes Brabus 900 | Cena, Specyfikacje

Dzięki modyfikacjom Brabusa, Mercedes AMG GT 63 S Coupe stał się jednym z najszybszych i najmocniejszych samochodów na świecie.

Silnik 4.0 V8 biturbo generuje 900 KM mocy i 1250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na osiąganie przyspieszenia 0-100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi niebotyczne 330 km/h.

Moc silnika 900 KM
Moment obrotowy 1250 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 2,8 s
Prędkość maksymalna 330 km/h

Dla porównania standardowy AMG GT 63 S Coupe legitymuje się parametrami 639 KM mocy, 900 Nm momentu obrotowego, 3,2 s do setki i 315 km/h prędkości maksymalnej. Widzimy zatem ogromny progres osiągów po tuningowaniu Brabusa.

Design modelu Rocket 900

Pod względem stylistycznym Brabus Rocket 900 wyróżnia się obniżonym podwoziem oraz agresywnym bodykitem z włókna węglowego.

Z przodu zwracają uwagę rozbudowany splitter, wloty powietrza w zderzaku i spojler na masce silnika. Tylny dyfuzor z dwoma końcówkami wydechu podkreśla sportowy charakter samochodu.

Całość dopełniają 21-calowe obręcze kół Brabus Monoblock Z "Platinum Edition" w matowej czerni. Samochód prezentuje się niezwykle agresywnie i muskularnie.

Lakierowanie w technice Airbrush

Na życzenie klienta, Brabus Rocket 900 może zostać pokryty specjalnym lakierem wykonanym w technice Airbrush. Pozwala to uzyskać niepowtarzalny, wręcz artystyczny efekt z rozmytymi przejściami kolorystycznymi.

Ten rodzaj malowania podkreśla ekskluzywny charakter samochodu i sprawia, że każdy egzemplarz jest niepowtarzalny. Stanowi prawdziwą wisienkę na torcie dzieła inżynierów Brabusa.

Cena Brabusa Rocket 900 w Polsce

Brabus Rocket 900 to obecnie jeden z najdroższych i najbardziej ekskluzywnych samochodów na rynku. W Niemczech jego cena startuje od 450 tysięcy euro, co przekłada się na około 2 miliony złotych.

W Polsce oficjalny importer Brabusa wycenia bazową wersję Rocketa 900 na 1,6 miliona złotych. Jednak z dodatkowymi opcjami, jak specjalny lakier czy pakiet stylistyczny, cena może przekroczyć nawet 2 miliony złotych.

Mimo tego samochód cieszy się ogromną popularnością wśród zamożnych klientów. Niewiele jest bowiem modeli łączących w sobie luksus, stylistykę i osiągi supersamochodu w takim stopniu, jak Brabus Rocket 900.

Podsumowanie

Brabus Rocket 900 to obecnie najmocniejsza i najszybsza odmiana Mercedesa AMG GT Coupe. Dzięki modyfikacjom niemieckiej firmy Brabus, ten 4-drzwiowy samochód sportowy oferuje 900 KM mocy i potrafi rozpędzić się do 330 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje zaledwie 2,8 sekundy. Takimi osiągami Brabus Rocket 900 konkuruje z najlepszymi supersamochodami na świecie.

Kluczem do sukcesu jest gruntownie zmodyfikowany silnik 4.0 V8 biturbo, który otrzymał m.in. nowe turbosprężarki, układ wydechowy i moduł sterujący. Dzięki temu generuje aż 261 KM więcej niż standardowy AMG GT 63 S. Równie imponujące jest wnętrze Brabusa Rocket 900, wypełnione wysokiej jakości materiałami i dodatkami stylistycznymi. Samochód wyróżnia się też agresywnym bodykitem z włókna węglowego i opcjonalnym lakierowaniem w technice Airbrush.

Brabus Rocket 900 to obecnie jeden z najszybszych i najmocniejszych samochodów seryjnie produkowanych na świecie. Jego cena w Polsce zaczyna się od około 1,5 miliona złotych, co czyni go również jednym z najdroższych aut. Jednak dla wymagających klientów poszukujących supersamochodu łączącego luksus i osiągi, Brabus Rocket 900 jest samochodem idealnym.

Podsumowując, Mercedes Brabus Rocket 900 to prawdziwe arcydzieło niemieckiej myśli inżynieryjnej i tuningowej. Dzięki niemu AMG GT 63 S Coupe stało się jednym z najbardziej pożądanych samochodów sportowych na rynku. Nic więc dziwnego, że mimo wysokiej ceny, znajduje wielu nabywców wśród zamożnych klientów na całym świecie.

5 Podobnych Artykułów:

  1. Testowanie i debugowanie kodu w Pythonie - poradnik dla początkujących
  2. Nowy kalkulator wieku psa – psie lata na ludzkie kalkulator
  3. Jak wyregulować okno lato/zima - poradnik regulacji okien PVC
  4. Szkolenie SERE - Kurs SERE na poziomie A
  5. Jak pisać czytelne komentarze w kodzie? Porady i przykłady
tagTagi
shareUdostępnij
Autor Adam Pawlak
Adam Pawlak

Cześć, jestem Adam, a witajcie na moim blogu o programowaniu! Tutaj znajdziesz wiele przydatnych informacji, porad i inspiracji związanych z fascynującym światem kodowania i rozwoju oprogramowania.

Oceń artykuł
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

Komentarze (0)

email
email

Polecane artykuły

MotoTuning Toyota Celica 6 i 7 - Osiągi i Wygląd

Kompleksowy poradnik o tuningu Toyoty Celiki szóstej i siódmej generacji. Dowiedz się jak zwiększyć moc i poprawić prowadzenie Celiki przy użyciu chip tuningu, modyfikacji zawieszenia i układu wydechowego. Poznaj najlepsze sposoby na tuning optyczny nadania Celice wyjątkowo agresywnego wyglądu.